Alla inlägg den 17 mars 2013

Av tantilutta - 17 mars 2013 13:02

Idag är jag riktigt trött och en aning irriterad. Kanske mest för att jag jag inte vill vara det när jag vill vara glad. Fast jag är glad, jag måste nog bara inse att alla har dåliga dagar ibland även om man är lycklig. Man måste få tillåta sig att ha det. I morgon är en annan dag och den blir nog bättre, bara jag får vila idag. Gick en sväng till Hemköp och köpte ingredienser till mitt storkok idag som blir kycklingsoppa. Egentligen ville jag gå längre men min kropp sa faktiskt nej. 


Jag ska försöka träna på morgonen i morgon, innan fontänen. Då kan jag gå till Netto när jag har slutat och handla lite som jag behöver. Tror jag. Uhh.. Mina ögon vill gå igen. Får bli ett bättre inägg en annan gång. :)

Presentation

Om att leva med psykisk ohälsa och klara av vardagen på bästa möjliga sätt när humöret skiftar lite som det vill. Bipolär 2, bulimi och GAD. (Hade även barn-adhd och har fortfarande drag kvar.)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards