Alla inlägg den 13 mars 2013

Av tantilutta - 13 mars 2013 15:18

Jag tror att det gick ganska så okej på fontänen idag. Det kändes bra att komma tillbaka efter allt som varit. Jag fick den finaste komplimangen jag kunde få: Godistjejen (eller om det var godisflickan), något sådant och det baserades på att jag var så himla glad och exalterad under julgodisbaket i julas. Jag älskar ju att baka och laga mat så jag blev väldigt glad. :)


Jag har varit hemma sedan kl 13 ungefär, mamma var här på en kaffe och nu känner jag mig lite rastlös. Ska snart ta lite fil och fun light, sedan ska jag dra mig mot IKEA tillsammans med en av mina bästa vänner. Vi ska strosa lite och ta en fika. Jag kanske köper lite doftljus och någon liten skål, mer har jag inte råd med idag. Det ska bara bli skönt att komma ut från lägenheten en stund och umgås! ^^


Jag är för övrigt snart nere på min "målvikt" igen. Har dock ändrat den lite sisådär, så att jag får kämpa lite till. Den här veckan har jag gått ner extremt mycket mot vad jag brukar men det har med stress att göra och att jag inte har ätit som jag ska med tanke på vad som har hänt. Min magkatarr kom tillbaka, men har nu bestämt sig att bli lite mildare i takt med att stressen släpper. Skönt! Har en chokladkaka i kylen som jag fick som tack för att ha matat N's marsvin och jag är riktigt jäkla förvånad över att jag inte slukade den på en gång. Den ligger där så fint och jag tar en bit lite då och då. Inte mer. Förvånansvärt! 


Nu måste jag förbereda mig inför IKEA. :)

Presentation

Om att leva med psykisk ohälsa och klara av vardagen på bästa möjliga sätt när humöret skiftar lite som det vill. Bipolär 2, bulimi och GAD. (Hade även barn-adhd och har fortfarande drag kvar.)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards