Alla inlägg den 9 mars 2013

Av tantilutta - 9 mars 2013 14:30

Idag känns allt så mycket bättre. Har dock varit illamående i korta perioder och magen känns fortfarande knas. Men jag har inte gråtit mig till spänningshuvudvärk, utan jag har faktiskt försökt acceptera läget som det är. Det är jag och Pipen nu. Jag kan börja bygga mitt liv, umgås med vänner och kanske träffa nya vänner. Jag ska satsa på fontänen, att komma upp i arbetstid och börja jobba när jag är redo. Dessutom ska jag satsa på träningen! Måste börja äta bättre igen, för om jag fortsätter så här blir det inte bra. Nästa vecka, nästa vecka. 


Jag har pratat med underbara S och K som förgyller min vardag lite extra mycket. Mina fina tjejer, vad skulle jag göra utan er? <3


Har inte orkat kika in på några bloggar men jag ska göra det när allt har lagt sig lite. :) 


Nu: Hoppa in i duschen.

Presentation

Om att leva med psykisk ohälsa och klara av vardagen på bästa möjliga sätt när humöret skiftar lite som det vill. Bipolär 2, bulimi och GAD. (Hade även barn-adhd och har fortfarande drag kvar.)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards