Alla inlägg den 11 februari 2013

Av tantilutta - 11 februari 2013 18:29

Idag har en stor tomhetskänsla infunnit sig i min kropp. Det mesta känns rätt hopplöst och jag förstår inte varför jag blev som jag blev. Jag skrämmer bort människor, jag märker det och jag ser hur de reagerar på mitt ibland omogna sätt att beté mig mot andra. Jag försöker så mycket att det blir överdrivet. Men jag vill ju bara bli omtyckt, inget annat.

Framtidsplanerna ligger dessutom på is. Hur ska jag klara av att jobba heltid när jag måste vila flera dagar efter en liten resa? Att jag dessutom får höra att jag "borde" ha tagit mig i kragen och åkt iväg idag till både SSK och fontänen idag gör mig väldigt ledsen och jag känner mig misslyckad. Jag vill inte vara jag. Jag vill vara en människa utan en jäkla massa besvär, en vanlig "Svensson".

Jag har också gått upp 3kg och det är ju knappast muskler vi talar om då jag vräkt i mig godsaker i flera veckor. Det får vara nog nu!!

Någon som vill strypa mig, så jag slipper lida?

Presentation

Om att leva med psykisk ohälsa och klara av vardagen på bästa möjliga sätt när humöret skiftar lite som det vill. Bipolär 2, bulimi och GAD. (Hade även barn-adhd och har fortfarande drag kvar.)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards