Alla inlägg den 1 december 2012

Av tantilutta - 1 december 2012 23:54

Sakta går det mot bättre tider igen. *Peppar peppar* Efter många om och men tog jag mig till fontänen. Deprimerad och nära till gråten många gånger. Jag tänkte stanna 1 timma, men det slutade med att jag gick efter 3 timmar i stället. Det här stället är verkligen guld värt för mig. Jag får träffa människor varje dag, jobba i min egen takt och utvecklas. Min sjuksköterska ringde upp mig, jag fick en tid till henne på torsdag och tills dess äter jag Seroquel 200mg i stället för 100mg. Jag har även en läkartid på fredag så det känns rätt skönt att inte vara bortglömd.

Efter jobbet tog jag mig till min vän i Mölndal. Vi handlade och spenderade 3 timmar i mitt kök med att baka julgodis. Herregud vad mycket sötsaker jag har hemma nu. Men jag har bestämt mig för att motionera varje dag samt försöka äta mat. På fredag åker jag och min fina älskling iväg över helgen och då vill jag känna mig någorlunda fin samt kanske kunna äta en pizza...

Måste sova nu. Måste, måste, måste!

Presentation

Om att leva med psykisk ohälsa och klara av vardagen på bästa möjliga sätt när humöret skiftar lite som det vill. Bipolär 2, bulimi och GAD. (Hade även barn-adhd och har fortfarande drag kvar.)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards